söndag 22 april 2012

Vinnare av Hällekisträffen 2012!

En pojkdröm gick i uppfyllelse idag. Att få stå överst på prispallen i Hällekisträffen har varit en dröm jag haft sedan mina första besök av träffen, då som åskådare under mitten av nittiotalet. Som tonåring stod jag och min bror Anders på bryggan och beundrade båtar samt fångster. Vi såg även Dan som redan då var en trollingfiskare av högsta klass väga in stora fiskar. Att våra vägar sedan sammanstrålade är en historia i sig. Efter många fina placeringar i denna tuffa insjötävling så står vi överst i listan och känslan är svår att beskriva i ord. Vill tack mina fiskebröder Anders och Dan för ännu en fin prestation som jag aldrig kommer glömma. Vill även passa på att gratulera alla andra pristagare! Ingen nämnd ingen glömd. Vi ses snart på sjön igen. Mvh Ove Johansson